Ochelari de soare, lentile de contact si ochelari de vedere la cel mai bun pret pe eOpticon.ro
Oakley Scurt istoric La inceput, numele de Oakley provenea de la setterul englez a lui Jim Annie Oakley si l-a folosit pentru a demara afacerea Oakley. De unde provine Oakley ca marca? In 1975 Oakley a fost infiintata ca o companie care vindea piese pentru motocicleta, axandu-se pe manere. Ideea de a concepe ochelari Oakley a venit de la faptul ca Jim a privit printr-o lentila bruta, gandindu-se la anatomia ochiului. Astăzi, Oakley este lider mondial în domeniul ochelarilor pentru agrement și sport,
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani că
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber, model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber, model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele
Miu Miu Fondată de Miuccia Prada în 1993, Miu Miu este un brand aparținând Grupului Prada cu sediul în Paris. Un loc în care Miuccia a fost întotdeauna capabilă să se exprime liber, creativitatea ei a fost lăsată să atingă culmi noi și neîngrădite. De-a lungul anilor, Miu Miu și-a îmbunătățit mentalitatea rebelă și luxoasă din ce în ce mai mult, fiind recunoscut drept cel mai tare brand din 2022 de către Lyst. Miu Miu face o prima apariție la New York Fashion Week. Modelele care au defilat sunt printr
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber, model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele
Fondată în 1961, Yves Saint Laurent a fost prima casa care a lansat vreodată conceptul de prêt-à-porter de lux, creând colecția Saint Laurent Rive Gauche , sinonimă pentru tinerețe și libertate. Acesta a fost într-adevăr primul pas către un nou punct de vedere al modei și către o revoluție socioculturală. De-a lungul timpului, modelele revoluționare propuse de Saint Laurent au fost inspirații culturale și artistice și fondatorul brandului, Yves, unul dintre cei mai influenți designeri ai secolului XX. M
Fondată în 1961, Yves Saint Laurent a fost prima casa care a lansat vreodată conceptul de prêt-à-porter de lux, creând colecția Saint Laurent Rive Gauche , sinonimă pentru tinerețe și libertate. Acesta a fost într-adevăr primul pas către un nou punct de vedere al modei și către o revoluție socioculturală. De-a lungul timpului, modelele revoluționare propuse de Saint Laurent au fost inspirații culturale și artistice și fondatorul brandului, Yves, unul dintre cei mai influenți designeri ai secolului XX. M
Oakley Scurt istoric La inceput, numele de Oakley provenea de la setterul englez a lui Jim Annie Oakley si l-a folosit pentru a demara afacerea Oakley. De unde provine Oakley ca marca? In 1975 Oakley a fost infiintata ca o companie care vindea piese pentru motocicleta, axandu-se pe manere. Ideea de a concepe ochelari Oakley a venit de la faptul ca Jim a privit printr-o lentila bruta, gandindu-se la anatomia ochiului. Astăzi, Oakley este lider mondial în domeniul ochelarilor pentru agrement și sport,
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI