Castrol VECTON Long Drain 10W-40 E6 E9 cu System Pro Technology este un ulei de motor avansat, complet sintetic, destinat motoarelor diesel foarte apreciate si de mare putere care indeplinesc cerintele Euro I pana la Euro VI privind emisiile. Este destinat motoarelor cu sau fara filtre de particule DPF, tuturor motoarelor cu EGR, precum si majoritatii motoarelor prevazute cu sistemele SCR de reducere a noxelor. Este foarte recomandat pentru motoarele prevazute cu filtre de particule si este destinat u
Uleiul de transmisie Castrol Transmax Limited Slip LL 75W140 este un ulei complet sintetic conceput pentru transmisiile cu diferential cu alunecare limitata (diferentialele autoblocante) si are urmatoarele caracteristici: Nume de marca: TRANSMAX Vascozitate: Uleiul are o clasificare SAE de 75W140, ceea ce inseamna ca este potrivit pentru utilizare in conditii de temperatura variabile si este adecvat pentru transmisiile care necesita o vascozitate mai mare. Aplicatii: Diferential autoblocant: Acest ul
Ulei motor Renault-CASTROL EDGE F1 0W40 RN17 RSA 7711943668 este un produs cu tehnologia patentata Fluid TITANIUM - isi transforma structura pentru a fi mai puternic in conditii de presiune si pentru a mentine metalele separate pentru a reduce frecarile si a obtine performanta maxima; Vascozitate - 0W40 Respecta norma Renault: RN17 RSA; Recomandat de Renault F1 Team; Pentru motorizari benzina diesel EURO 6 echipate cu filtre de particule;
Noul Castrol MANGNATEC HYBRID cu tehnologia DUALOCK este conceput pentru a face fata provocarilor serioase ale motoarelor hibride din ziua de astazi si pentru a oferi o protectie cu 50% mai buna impotriva uzurii motorului. La un model hibrid, motorul cu combustie functioneaza intermitent, trecand la modul electric la viteze mici pentru a face fata provocarilor de productie a vehiculului: TEMPERATURI DE PANA LA 40 C MAI SCAZUTE DECAT IN CAZUL UNUI VEHICUL NON-HIBRID In cadrul conducerii tipice in mediul u
CASTROL MAGNATEC HYBRID: PROTECTIE HIBRID NON-STOP DE LA FIECARE PORNIRE La un model hibrid, motorul cu combustie functioneaza intermitent, trecand la modul electric la viteze mici pentru a face fata provocarilor de productie a vehiculului: TEMPERATURI DE PANA LA 40 C MAI SCAZUTE DECAT IN CAZUL UNUI VEHICUL NON-HIBRID (2) In cadrul conducerii tipice in mediul urban, motorul cu combustie poate fi folosit doar pentru perioade scurte de timp inainte de a trece din nou la modul electric, asa ca functioneaza
Noul Castrol MANGNATEC HYBRID cu tehnologia DUALOCK este conceput pentru a face fata provocarilor serioase ale motoarelor hibride din ziua de astazi si pentru a oferi o protectie cu 50% mai buna impotriva uzurii motorului. La un model hibrid, motorul cu combustie functioneaza intermitent, trecand la modul electric la viteze mici pentru a face fata provocarilor de productie a vehiculului: TEMPERATURI DE PANA LA 40 C MAI SCAZUTE DECAT IN CAZUL UNUI VEHICUL NON-HIBRID In cadrul conducerii tipice in mediul u
Ulei motor Renault-Castrol GTX 5W40 RN710 7711943689 , , , , , , , Tip : Sintetic SAE : 5W-40 Norme: RN710 Aplicatii: motoare benzina diesel fara DPF
Ulei motor Renault-Castrol GTX 5W40 7711943691 Tip : Sintetic SAE : 5W-40 Norme: RN710 Aplicatii: motoare benzina diesel fara DPF
Ulei motor Renault-Castrol GTX RN700 10W40 7711943676 Ajuta la prelungirea duratei de viata a motorului. Special conceput pentru motoarele Renault, in parteneriat cu Castrol. Castrol GTX ajuta la prelungirea duratei de viata a motorului de peste 50 de ani. A evoluat, pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor si producatorilor auto inca din 1968, si continua sa inoveze si sa ramana un brand de incredere si in prezent. Conditiile dificile de condus, precum traficul intens, calitatea slaba a combusti
Daca nu aveti unde sa depozitati uleiul ramas de la service, pentru completare, atunci aceasta husa este ideaia pentru asa ceva. Scaiul de pe spatele husei ajuta la prinderea acestea intr-un loc stabil. Husa depozitare recipient ulei Castrol. Aceasta husa pentru depozitare recipient ulei, iti ofera ocazia de a pastra uleiul auto in conditii optime, evitand scurgerile in interiorul masinii.
Castrol , este mai mult decat un simplu ulei, este inginerie lichida. Pana la 75% din uzura motorului are loc in timpul incalzirii motorului. In mod normal, la oprirea motorului, uleiul se scurge de pe piesele critice ale motorului, dar nu si moleculele inteligente Castrol MAGNATEC. Acestea raman pe motor, ca atrase de un magnet, oferind un strat protector suplimentar. Formula unica a uleiului Castrol MAGNATEC protejeaza motorul din momentul in care este pornit, reducandsubstantial uzura acestuia. Prote
Castrol , este mai mult decat un simplu ulei, este inginerie lichida. Pana la 75% din uzura motorului are loc in timpul incalzirii motorului. In mod normal, la oprirea motorului, uleiul se scurge de pe piesele critice ale motorului, dar nu si moleculele inteligente Castrol MAGNATEC. Acestea raman pe motor, ca atrase de un magnet, oferind un strat protector suplimentar. Formula unica a uleiului Castrol MAGNATEC protejeaza motorul din momentul in care este pornit, reducandsubstantial uzura acestuia. Prote
Castrol , este mai mult decat un simplu ulei, este inginerie lichida. Pana la 75% din uzura motorului are loc in timpul incalzirii motorului. In mod normal, la oprirea motorului, uleiul se scurge de pe piesele critice ale motorului, dar nu si moleculele inteligente Castrol MAGNATEC. Acestea raman pe motor, ca atrase de un magnet, oferind un strat protector suplimentar. Formula unica a uleiului Castrol MAGNATEC protejeaza motorul din momentul in care este pornit, reducandsubstantial uzura acestuia. Prote
CASTROL MAGNATEC HYBRID: PROTECTIE HIBRID NON-STOP DE LA FIECARE PORNIRE La un model hibrid, motorul cu combustie functioneaza intermitent, trecand la modul electric la viteze mici pentru a face fata provocarilor de productie a vehiculului: TEMPERATURI DE PANA LA 40 C MAI SCAZUTE DECAT IN CAZUL UNUI VEHICUL NON-HIBRID (2) In cadrul conducerii tipice in mediul urban, motorul cu combustie poate fi folosit doar pentru perioade scurte de timp inainte de a trece din nou la modul electric, asa ca functioneaza
CASTROL MAGNATEC HYBRID: PROTECTIE HIBRID NON-STOP DE LA FIECARE PORNIRE La un model hibrid, motorul cu combustie functioneaza intermitent, trecand la modul electric la viteze mici pentru a face fata provocarilor de productie a vehiculului: TEMPERATURI DE PANA LA 40 C MAI SCAZUTE DECAT IN CAZUL UNUI VEHICUL NON-HIBRID (2) In cadrul conducerii tipice in mediul urban, motorul cu combustie poate fi folosit doar pentru perioade scurte de timp inainte de a trece din nou la modul electric, asa ca functioneaza