Eau de Parfum Blossom marca Jimmy Choo a fost conceput special femei. Flaconul conține 60 ml de parfum original.
Eau de Parfum Illicit marca Jimmy Choo a fost conceput special femei. Flaconul conține 40 ml de parfum original.
Eau de Toilette Jimmy Choo L Eau marca Jimmy Choo a fost conceput special femei. Flaconul conține 60 ml de parfum original.
Eau de Toilette Man Intense marca Jimmy Choo a fost conceput special bărbați. Flaconul conține 50 ml de parfum original.
Eau de Parfum Urban Hero marca Jimmy Choo a fost conceput special bărbați. Flaconul conține 50 ml de parfum original.
Eau de Toilette marca Jimmy Choo a fost conceput special bărbați. Flaconul conține 30 ml de parfum original.
Eau de Toilette marca Jimmy Choo a fost conceput special bărbați. Flaconul conține 100 ml de parfum original.
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile