A fost fondata cu multi ani in urma de Daniel Swarovski, in 1895, cand a inventat o masina de taiat revolutionara cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. in perioada 2021-2022, sub noua viziune creativa a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat intr-o noua abordare si intr-o evolutie radicala care a implicat intreaga sa identitate vizuala: de la ambalaj jucaus si design plin de culoare la un logo nou-nout. Lebada emblematica a fost optimizata. si plasata intr-
A fost fondata cu multi ani in urma de Daniel Swarovski, in 1895, cand a inventat o masina de taiat revolutionara cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. in perioada 2021-2022, sub noua viziune creativa a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat intr-o noua abordare si intr-o evolutie radicala care a implicat intreaga sa identitate vizuala: de la ambalaj jucaus si design plin de culoare la un logo nou-nout. Lebada emblematica a fost optimizata. si plasata intr
A fost fondata cu multi ani in urma de Daniel Swarovski, in 1895, cand a inventat o masina de taiat revolutionara cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. in perioada 2021-2022, sub noua viziune creativa a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat intr-o noua abordare si intr-o evolutie radicala care a implicat intreaga sa identitate vizuala: de la ambalaj jucaus si design plin de culoare la un logo nou-nout. Lebada emblematica a fost optimizata. si plasata intr-
A fost fondata cu multi ani in urma de Daniel Swarovski, in 1895, cand a inventat o masina de taiat revolutionara cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. in perioada 2021-2022, sub noua viziune creativa a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat intr-o noua abordare si intr-o evolutie radicala care a implicat intreaga sa identitate vizuala: de la ambalaj jucaus si design plin de culoare la un logo nou-nout. Lebada emblematica a fost optimizata. si plasata intr-
A fost fondata cu multi ani in urma de Daniel Swarovski, in 1895, cand a inventat o masina de taiat revolutionara cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. in perioada 2021-2022, sub noua viziune creativa a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat intr-o noua abordare si intr-o evolutie radicala care a implicat intreaga sa identitate vizuala: de la ambalaj jucaus si design plin de culoare la un logo nou-nout. Lebada emblematica a fost optimizata. si plasata intr-
A fost fondata cu multi ani in urma de Daniel Swarovski, in 1895, cand a inventat o masina de taiat revolutionara cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. in perioada 2021-2022, sub noua viziune creativa a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat intr-o noua abordare si intr-o evolutie radicala care a implicat intreaga sa identitate vizuala: de la ambalaj jucaus si design plin de culoare la un logo nou-nout. Lebada emblematica a fost optimizata. si plasata intr-
Vă interesează să obțineți un stilat colier și să accesorizați așa stilul vostru? În imagine se află frumosul colier de la cunoscuta marcă Swarovski, care este favorit datorită prelucrării calitative și a designului elegant a produselor sale. Produsul selectat scoate în evidență moderna culoare argintie iar materialul folosit este din oţel inoxidabil. Colierul are o lungime de 380 mm și după cum probabil ați observat, suprafața acestui colier este lucioasă. Ne pierdeți timpul căutând, acest extrordinar pr
Stilatele coliere au împreună cu alte bijuterii loc inconfundabil în fiecare ținută pentru bărbați și femei. Colierul ales colorează dorita culoare aurie iar materialul principal folosit este din oţel inoxidabil. Lungimea colierului este 380 mm și precum ați observat, suprafața acestui produs este lucioasă. Acest colier sigur va fi o alegere rezonabilă, când doriți un accesoriu minunat la preț excelent și de o calitate excelentă.
A fost fondată cu mulți ani în urmă de Daniel Swarovski, în 1895, când a inventat o mașină de tăiat revoluționară cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. în perioada 2021-2022, sub noua viziune creativă a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat într-o nouă abordare și într-o evoluție radicală care a implicat întreaga sa identitate vizuală: de la ambalaj jucăuș și design plin de culoare la un logo nou-nouț. Lebăda emblematică a fost optimizată. și plasata într-
A fost fondată cu mulți ani în urmă de Daniel Swarovski, în 1895, când a inventat o mașină de tăiat revoluționară cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. în perioada 2021-2022, sub noua viziune creativă a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat într-o nouă abordare și într-o evoluție radicală care a implicat întreaga sa identitate vizuală: de la ambalaj jucăuș și design plin de culoare la un logo nou-nouț. Lebăda emblematică a fost optimizată. și plasata într-
Swarovski a fost fondată în 1895 de Daniel Swarovski, care a inventat o mașină revoluționară de tăiere, permițând fațetarea cristalelor la un nivel superior față de cel realizat manual. În perioada 2021-2022, sub noua viziune creativă a Giovannei Engelbert, Swarovski a trecut printr-o transformare radicală, redefinindu-și întreaga identitate vizuală. Această schimbare a inclus ambalaje jucăușe și designuri vibrante, culminând cu un nou logo: Lebăda , simbolul iconic al brandului, care este elementul cen
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber ,model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele
A fost fondata cu multi ani in urma de Daniel Swarovski, in 1895, cand a inventat o masina de taiat revolutionara cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. in perioada 2021-2022, sub noua viziune creativa a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat intr-o noua abordare si intr-o evolutie radicala care a implicat intreaga sa identitate vizuala: de la ambalaj jucaus si design plin de culoare la un logo nou-nout. Lebada emblematica a fost optimizata. si plasata intr-