Colectia de ochelari Tom Ford are la baza urmatoarele concepte: 1.TIMELESS -regasit in modelele care au ca inspiratie SIMBOLUL INFINITULUI,acesta e prezent pe front, in variante stilizate. Reinventarea logo-ului T. 2.CUTTING EDGE -care au la baza MINIMALISMUL RAFINAT cu elemente care pun accent pe design,material de cea mai buna calitate si forme iconice, combinatii de acetat si metal, solutii tehnice si de design innovative, Titan made in Japan cat si detalii de piele naturala. Lentilele sunt conce
Colectia de ochelari Tom Ford are la baza urmatoarele concepte: 1.TIMELESS -regasit in modelele care au ca inspiratie SIMBOLUL INFINITULUI,acesta e prezent pe front, in variante stilizate. Reinventarea logo-ului T. 2.CUTTING EDGE -care au la baza MINIMALISMUL RAFINAT cu elemente care pun accent pe design,material de cea mai buna calitate si forme iconice, combinatii de acetat si metal, solutii tehnice si de design innovative, Titan made in Japan cat si detalii de piele naturala. Lentilele sunt conce
Colectia de ochelari Tom Ford are la baza urmatoarele concepte: 1.TIMELESS -regasit in modelele care au ca inspiratie SIMBOLUL INFINITULUI,acesta e prezent pe front, in variante stilizate. Reinventarea logo-ului T. 2.CUTTING EDGE -care au la baza MINIMALISMUL RAFINAT cu elemente care pun accent pe design,material de cea mai buna calitate si forme iconice, combinatii de acetat si metal, solutii tehnice si de design innovative, Titan made in Japan cat si detalii de piele naturala. Lentilele sunt conce
Colectia de ochelari Tom Ford are la baza urmatoarele concepte: 1.TIMELESS -regasit in modelele care au ca inspiratie SIMBOLUL INFINITULUI,acesta e prezent pe front, in variante stilizate. Reinventarea logo-ului T. 2.CUTTING EDGE -care au la baza MINIMALISMUL RAFINAT cu elemente care pun accent pe design,material de cea mai buna calitate si forme iconice, combinatii de acetat si metal, solutii tehnice si de design innovative, Titan made in Japan cat si detalii de piele naturala. Lentilele sunt conce
Colectia de ochelari Tom Ford are la baza urmatoarele concepte: 1.TIMELESS -regasit in modelele care au ca inspiratie SIMBOLUL INFINITULUI,acesta e prezent pe front, in variante stilizate. Reinventarea logo-ului T. 2.CUTTING EDGE -care au la baza MINIMALISMUL RAFINAT cu elemente care pun accent pe design,material de cea mai buna calitate si forme iconice, combinatii de acetat si metal, solutii tehnice si de design innovative, Titan made in Japan cat si detalii de piele naturala. Lentilele sunt conce
Colectia de ochelari de soare Tom Ford are la baza urmatoarele concepte: 1.TIMELESS -regasit in modelele care au ca inspiratie SIMBOLUL INFINITULUI,acesta e prezent pe front, in variante stilizate. Reinventarea logo-ului T. 2.CUTTING EDGE -care au la baza MINIMALISMUL RAFINAT cu elemente care pun accent pe design,material de cea mai buna calitate si forme iconice, combinatii de acetat si metal, solutii tehnice si de design innovative, Titan made in Japan cat si detalii de piele naturala.
Colectia de ochelari de soare Tom Ford are la baza urmatoarele concepte: 1.TIMELESS -regasit in modelele care au ca inspiratie SIMBOLUL INFINITULUI,acesta e prezent pe front, in variante stilizate. Reinventarea logo-ului T. 2.CUTTING EDGE -care au la baza MINIMALISMUL RAFINAT cu elemente care pun accent pe design,material de cea mai buna calitate si forme iconice, combinatii de acetat si metal, solutii tehnice si de design innovative, Titan made in Japan cat si detalii de piele naturala.
Colectia de ochelari de soare Tom Ford are la baza urmatoarele concepte: 1.TIMELESS -regasit in modelele care au ca inspiratie SIMBOLUL INFINITULUI,acesta e prezent pe front, in variante stilizate. Reinventarea logo-ului T. 2.CUTTING EDGE -care au la baza MINIMALISMUL RAFINAT cu elemente care pun accent pe design,material de cea mai buna calitate si forme iconice, combinatii de acetat si metal, solutii tehnice si de design innovative, Titan made in Japan cat si detalii de piele naturala.
Colectia de ochelari de soare Tom Ford are la baza urmatoarele concepte: 1.TIMELESS -regasit in modelele care au ca inspiratie SIMBOLUL INFINITULUI,acesta e prezent pe front, in variante stilizate. Reinventarea logo-ului T. 2.CUTTING EDGE -care au la baza MINIMALISMUL RAFINAT cu elemente care pun accent pe design,material de cea mai buna calitate si forme iconice, combinatii de acetat si metal, solutii tehnice si de design innovative, Titan made in Japan cat si detalii de piele naturala.
Colectia de ochelari Tom Ford are la baza urmatoarele concepte: 1.TIMELESS -regasit in modelele care au ca inspiratie SIMBOLUL INFINITULUI,acesta e prezent pe front, in variante stilizate. Reinventarea logo-ului T. 2.CUTTING EDGE -care au la baza MINIMALISMUL RAFINAT cu elemente care pun accent pe design,material de cea mai buna calitate si forme iconice, combinatii de acetat si metal, solutii tehnice si de design innovative, Titan made in Japan cat si detalii de piele naturala.
Născut în 1961 în Texas, Statele Unite, Tom Ford este unul dintre cei mai prolifici designeri ai ultimelor decenii. El este absolvent al Parsons School of Design, în timpul facultății lucrând la biroul de presă al Chloé în Paris. În 1994 a devenit director de creație al casei de modă GUCCI, păstrând această poziție și când grupul și-a adăugat în portofoliu brandul Yves Saint Laurent. În 2005 a creat propriul brand care îi poartă numele, TOM FORD. Designerul este și producător și regizor de film, producți
Născut în 1961 în Texas, Statele Unite, Tom Ford este unul dintre cei mai prolifici designeri ai ultimelor decenii. El este absolvent al Parsons School of Design, în timpul facultății lucrând la biroul de presă al Chloé în Paris. În 1994 a devenit director de creație al casei de modă GUCCI, păstrând această poziție și când grupul și-a adăugat în portofoliu brandul Yves Saint Laurent. În 2005 a creat propriul brand care îi poartă numele, TOM FORD. Designerul este și producător și regizor de film, producți
Născut în 1961 în Texas, Statele Unite, Tom Ford este unul dintre cei mai prolifici designeri ai ultimelor decenii. El este absolvent al Parsons School of Design, în timpul facultății lucrând la biroul de presă al Chloé în Paris. În 1994 a devenit director de creație al casei de modă GUCCI, păstrând această poziție și când grupul și-a adăugat în portofoliu brandul Yves Saint Laurent. n nÎn 2005 a creat propriul brand care îi poartă numele, TOM FORD. Designerul este și producător și regizor de film, produc
Născut în 1961 în Texas, Statele Unite, Tom Ford este unul dintre cei mai prolifici designeri ai ultimelor decenii. El este absolvent al Parsons School of Design, în timpul facultății lucrând la biroul de presă al Chloé în Paris. În 1994 a devenit director de creație al casei de modă GUCCI, păstrând această poziție și când grupul și-a adăugat în portofoliu brandul Yves Saint Laurent. În 2005 a creat propriul brand care îi poartă numele, TOM FORD. Designerul este și producător și regizor de film, producți
Născut în 1961 în Texas, Statele Unite, Tom Ford este unul dintre cei mai prolifici designeri ai ultimelor decenii. El este absolvent al Parsons School of Design, în timpul facultății lucrând la biroul de presă al Chloé în Paris. În 1994 a devenit director de creație al casei de modă GUCCI, păstrând această poziție și când grupul și-a adăugat în portofoliu brandul Yves Saint Laurent. În 2005 a creat propriul brand care îi poartă numele, TOM FORD. Designerul este și producător și regizor de film, producți